Μετά τα «Τζάκι» και «Σπένσερ», ο Πάμπλο Λαρέιν ολοκληρώνει την άτυπη βιογραφική τριλογία του με ένα φιλμ αφιερωμένο στη μεγαλύτερη ντίβα της όπερας, τη Μαρία Κάλλας. Βρισκόμαστε στο 1977 και η Κάλλας ζει πλέον απομονωμένη στο διαμέρισμά της στο Παρίσι, με μόνη συντροφιά τα δύο σκυλιά της, τον πιστό μπάτλερ και την καμαριέρα της. Η υγεία της επιδεινώνεται σταθερά, ωστόσο, μια αναπάντεχη πρόταση για να τραγουδήσει ξανά δίνει καινούργιο ενδιαφέρον στη ζωή της.
Δες αναλυτικά τις ώρες προβολών: Σινεμά στην Καβάλα: Οι ταινίες της εβδομάδας | Καβάλα | Citypedia οδηγός πόλης
Στην ταινία εμφανίζονται αρκετοί περιφερειακοί χαρακτήρες, με πρώτο φυσικά τον Αριστοτέλη Ωνάση, ο οποίος επενδύεται με τα πιο σκοτεινά χρώματα· στον αντίποδα, οι δύο αγαπημένοι υπηρέτες της, ερμηνευμένοι άψογα από τους Πιερφρανσέσκο Φαβίνο και Αλμπα Ρορβάχερ. Στο επίκεντρο βρίσκεται προφανώς η Αντζελίνα Τζολί, αφοσιωμένη, «διαβασμένη», αλλά και κάπως ποζάτη και πορσελάνινη για να υποδυθεί την Κάλλας στην τελευταία εβδομάδα της ζωής της. Αυτή η υπερβολικά ατσαλάκωτη εικόνα διαχέεται με έναν τρόπο και στην υπόλοιπη ταινία, δείχνοντας λιγότερη τόλμη (π.χ. από το «Σπένσερ») και στερώντας μας σε έναν βαθμό τη «Μαρία» που υπόσχεται ο τίτλος.
Δες αναλυτικά τις ώρες προβολών: Σινεμά στην Καβάλα: Οι ταινίες της εβδομάδας | Καβάλα | Citypedia οδηγός πόλης
Citypedia.gr